Friday 29 May 2009

Lavinia si Stefan (cununia civila)

    Da, ne-am apucat de treaba la modul cel mai serios. Si nu la oricine. Am avut noroc si noi. Am intalnit doi oameni faini, ea pictor, el sculptor. Ea din Sibiu, el din Valea Doftanei. Ne-am intalnit de cateva ori inainte de marele eveniment, asa, ca sa ne cunoastem mai bine. Zapaciti rau, dar niste oameni de zahar. Acest fapt ne-a ajutat pe noi foarte mult, ne-a dat incredere in fortele proprii si ne-a usurat mult munca. Evenimentul s-a intins pe mai multe zile: 29 mai – cununia civila, 30 mai – nunta, 1 iunie – sedinta foto.

    Intotdeauna am fost de parere ca sedinta foto cu mirii ar trebui facuta in alta zi decat nunta, in special dupa. Lumea e mult mai relaxata, nu mai sunt contra-cronometru, ai o zi intreaga la dispozitie. Posibilitatile sunt mult mai multe, experienta este unica.


ABBA - I Do, I Do, I Do, I Do, I Do

 civila (22) civila (25) civila (36) civila (57) civila (90) civila (94) civila (97) civila (98) civila (100) civila (102) civila (113)civila (125)

No comments: