Wednesday 18 March 2009

Scoala de fotografie (partea a 11-a)

Celalalt fotoreportaj a fost realizat in atelierul lutierului Santino Mascolo, un personaj din povesti.

Un om, care si-a parasit tara natala, aducand Sibiului un mestesug invatat de la tatal lui, o arta, o traire, un mod de viata.

Lutierul Santino Mascolo, un personaj din povesti. Am avut sansa de a patrunde in sanctuarul lui; iar cand mi s-a permis sa trag cateva cadre pentru un fotoreportaj, am facut-o cu respiratia taiata, in varful picioarelor, fara flash. Nu am vrut sa profanez locul si lumina in care se naste muzica

_DSC3008crop _DSC3014 _DSC3018 _DSC3033 _DSC3047 _DSC3062 _DSC3072 _DSC3054_DSC3092

3 comments:

Unknown said...

frumoasa serie.
preferata mea.
"tuate" bune.

davidpostatny said...

multzam, la fel si tie.

Unknown said...

excelente fotografiile, intr-adevar un personaj de poveste. cochetez mult cu ideea urmarii cursurilor scolii din sibiu, mai vroiam doar sa aflu parerile unor participanti...si am dat de voi:)(in fine, de voi am dat de multa vreme, dar acum am dat de postarile legate de curs). si ma bucur mult ca am gasit o parere exprimata atat de bine prin fotografiile luate in timpul cursurilor. acum mai ramane doar sa ma inscriu si eu. bafta in continuare, faceti o treaba excelenta. pacat ca nu sunteti din sibiu, in 29 mai am nunta:)