Thursday 21 January 2010

Child in Time…


Deep Purple - Child In Time

Sunt multe momentele zilei cand imi privesc pruncul pe ascuns, gandindu-ma cum va fi viata lui. Ce va face? Ce scoala va urma? Ce nora va aduce acasa? Sau cate va aduce pana se va hotara cu care ramane? Ce meserie isi va alege? Dar astfel de intrebari sunt simple, nu le caut raspuns. Sunt neimportante acum. Imi doresc sa fie sanatos, sa-i mearga mintea, sa aiba sufletul bun si coloana vertebrala dreapta. Dar oare cum il va accepta societatea? Cum va fi societatea peste cativa ani? Nesiguranta unui viitor nu prea indepartat ne face sa ne infioram cand ne privim copiii, nestiind ce se va intampla mai departe cu ei, ce valuri sau furtuni vor veni sa le murdareasca viata. Vorbeam de valuri si furtuni, dar ma gandeam la vietatea care s-a asezat singura in varful lantului trofic prin crime nenumarate, canibalism, distrugeri si alte orori. Ce vei face fiul meu, cand se va intoarce “omul” impotriva ta? Cei vei face cand aceasta fiara numita “om” isi va ranji coltii spre tine? Ce vei face cand va arunca piatra spre tine? Ce vei face cand va voi sa te crucifice pentru a-i fi lui mai bine? Ce vei face, puiul tatii? Scut lasa-ma sa-ti fiu si poate vom razbate. Ne va ajuta Cel de Sus. Dar tu, fiule, sa nu uiti un lucru: ramai bun si drept, si poate lumea te va privi si se va indrepta si ea, macar de ciuda ca-i stramba. Sa cresti mare, puiul tatii. Si drept.

_DSC7370_

9 comments:

Unknown said...

Dupa cum va stiu pe amindoi babacii, va avea piciu si scut, si intelegere, si paine pe masa si chiar un viitor.mai bun ca al nostru.Sanatosi sa fiti.

Meetmeinthe20s said...

o minune fotogenica tare:! felicitari pentru pustiul tau.

dismorfic said...

aceleasi intrebari le-am avut si eu cu "animalutzul" meu acum cativa ani...acum are 17 ani si aduce pe acasa niste dudui de te doare portofelul....a crescut mare, cuminte, destept, invata bine si din cand in cand , duce chiar si gunoiul.....
stai linistit..o sa fie bine...

Bieţîvan Ratat said...

Scutul pe care îl faci copilului EDUCAŢIE se cheamă.
Învăţămintele pe care i le dai o să îi fie amuletă pe vreme urîtă.
Să îţi faci griji pentru CE o să facă înseamnă să îţi faci griji pentru CUM o să îl creşti. Adică nu trebuie să ai nici o grijă, sunt convins că ai poveţele potrivite la timpul potrivit.

Frumoasă fotografia. Şi fondul sonor. Mă întreb cum ar suna dacă ai face karaoke la child in time....:-))

Next Please said...

ce frumos cand un barbat isi poate exprima sentimentele fata de cei iubiti! nu lasa muschiul asta sa se atrofieze:) eu ma emotionez mereu cand aud "puiul tatii". imi spune atat de rar...

davidpostatny said...

Multumesc tuturor pentru apreciere si cuvinte frumoase :)

sarbu victor valentin said...

frumoasa imagine

davidpostatny said...

Multumesc Valentin

Anonymous said...

Stiam fotografiile tale de ceva vreme. De curand am aflat de la Daniel Baltat, elev fiind al scolii lui, mai multe despre voi si....in deriva fiind pe valurile netului am citit blogul tau pagina cu pagina pana aici.

La acest articol m-am oprit si ca indianul acela din banc am asteptat ceva vreme pana cand mi-a venit si sufletul.

Sunt tatal unui prunc de 1 an si-mi pun aceleasi intrebari, dar forma aceasta atat de coerenta, plina de sensibilitate si profunzime n-am mai intalnit-o nicaieri.

Cuvinte in fata carora nu poti decat sa taci si sa asculti ecourile lor.

Buni si drepti sa fim cu totii!