Tuesday 19 January 2010

Life “socks”…

Stim ca e groaznic de grea viata noastra, dar daca noi ne plangem ce sa mai zica batranii saracii, care abia primesc o pensie de 350 de lei. Ii mai intalnesti prin targurile de tara, prin piete la sate, etc. Mai tricoteaza un ciorap de lana, mai ajuta la carat marfa, isi mai numara maruntisul din buzunare incercand sa incropeasca de-o paine poate. Am intrebat-o cat e o pereche de caltuni. Mi-a zis ca 8 lei. Nu am negociat. Am luat 4 perechi. Nu am purtat nici una inca. Poate le voi purta, ca tin cald. Dar ma uit la ele si stiu ca-s muncite cu migala la lumina zilei… si ziua e tot mai scurta. A lor, ca si a noastra.


Tudor Gheorghe : Jelui-m-as si n-am cui

_DSC7006_DSC7051 _DSC5820_

Unii sunt mai zambitori, mai glumeti, poate le da mana, poate fac haz de necaz. Numai ei stiu. Dar toti au chipurile brazdate. Nici macar poza lui Basescu nu le mai creste vanzarile. Anghel Iordanescu pupa icoane la metru ca sa aiba succes nationala la fotbal. Ca sa vinzi caciuli iti trebuie ceva mai mult decat o icoana cu Basescu.

_DSC7074 _DSC7076

Ce daca s-au scumpit si micii, ca eu tot de 10 lei cumpar. Cu paine si mustar. Poate ma invart si de-o bere, ca deh, e deja 9 dimineata.

_DSC5818_

Clienti fideli ai targurilor sunt cei care umbla dupa ciupeli, dupa un ban, fie el de paine sau de drojdiuta. Cateva comisioane si mai supravietuieste 2-3 zile.

_DSC5826__DSC7085

Altii sesizeaza aparatul foto si vor sa ia cuvantul sa fie vazuti la “televizie”. Toti au nemultumiri, toti au chipul brazdat, toti au pensii mici. Asta e. Daca vedeti vreodata vreo batranica in piata sau in targ care vinde ciorapi de lana, cumparati o pereche, chiar daca nu o purtati. Poate in lana aia aspra sunt impletite si niste lacrimi. Poate e pacat sa-i incaltati. Poate e pacat sa-i pui langa icoane. Prea multi de “poate”. Un lucru e sigur insa: LIFE “SOCKS” !.

7 comments:

Unknown said...

Bravo barosane.
Astfel de posturi vreau sa vad la tine.
Imagini de jurnalist, text de om cu suflet.
Ce contradictie..
Sa ne traiesti parinte.

fotomaniacu said...

Foarte interesante imagini. Frumos!
O tonalitate de exceptie si o procesare care amplifica dramatismul precum rezonanta unei viori, muzica.

davidpostatny said...

multumesc horhhe
multumesc domnule Dinu, ne faceti o mare onoare urmarindu-ne fotografiile.

Bieţîvan Ratat said...

Subscriu şi eu cu felicitări!
E important că ai ochii deschişi şi vezi bine.
Şi că povesteşi apoi pe măsură.
Astea sunt calităţi de consilier la primărie. Te-ai gîndit la varianta asta? E mai înţeleaptă decît emigrarea. Eu te-aş vota, în primul rînd pentru că înţelegi! :-)

davidpostatny said...

Daca l-ai cunoaste pe primarul din Saliste... si ciorile pleaca. Alea cu pene si cioc.

Hudini Silviu said...

frumos post, imi place tare cum povestesti.. asa ardeleneste.

ma inclin cu respect

davidpostatny said...

multzam Hudini