Thursday 14 January 2010

Dialog cu Dumnezeu

 

Da, Doamne, pleca-voi spre pământ,
Precum voieşti, ca om să-Ţi fiu.
E vrerea Ta, dar aripile-mi dau avânt
Şi mie, căci ea e jos acolo, ştiu.


Da, Doamne, o iubesc din veacuri
Şi peste veacuri tot ea îmi apare
Căci, de o văd, ca unda-n lacuri
Tresare inima şi bate tot mai tare.


Da, Doamne, ştiu. Ne-ai povestit odat’
Cum ne-ai născut din vrere:
Pus-ai soare, două stele şi puţin le-ai mângâiat,
Iară ea, deschise ochii, cu un zâmbet... numai miere.
Pentru mine-ai luat din nouri
Picături din ploi de mai,
Bulgăr mare dintre luturi
Şi... năravul de la cai.


Da, ştiu, Doamne şi mi-e dragă.
Ea îmi ferici privirea
După ce Ţi-am spus eu „Tată”
Şi Ţi-am înteles uimirea.


Da, ştiu, Doamne, ne eşti Tată.
Ne zâmbeai la amândoi
Când cerut-am de îndată
Să plecăm de mână, doi.


O, ce vremuri dinspre veacuri...
În Egipet, s-o fac a mea
Venit cu legiuni pe flancuri
Ea, Cleopatra, îmi zâmbea.
Iar la Verona... cât de tineri fost-am!
Cât o iubeam...! Şi ea pe mine.
Dar nemişcat ea m-a zărit cum stam
Şi a crezut că am venit la Tine.


Da, Doamne, ştiu, ar trebui să zbor
Îndată, mă grăbesc, se-nchide vadu’.
Aaa...., mai spune-o dată, -n lumea lor
Ea este … cum?, iară eu sunt... Radu?

_DSC9012_

7 comments:

Unknown said...

EXCELENT MAN !!!!

Bieţîvan Ratat said...

E monolog, David, dar e cel mai frumos monolog!!!!
Bravo apăsat, cu surle şi trîmbiţe!

davidpostatny said...

Multzam dragilor.
B.R. te contrazic, era dialog, doar ca nu pot reproduce ce spunea Dumnezeu. Fi sigur insa ca nu vorbeam singur :)

Meetmeinthe20s said...

superb!

Bieţîvan Ratat said...

Părinte, eşti fericit, în cel puţin un fel.
Dacă spui că ţi-a vorbit Preabunul:
1. Eşti scurtcicuitat sub tărtăcuţă, ceea ce e perfect, toată lumea e a ta!
2. Eşti Binecuvîntat de Cel de Sus, ceea ce e perfect, ai tromful pentru 2012 - te-ai scos!

Oricum ar fi, mă bucur pentru tine! Ai găsit calea şi urarea mea beţivănească e KEEP WALKING!

davidpostatny said...

@fotoval multumesc
@B.R. :)))))) esti o figura faina a ardealului si ma bucur ca esti de-al nostru. Sa ne vizitezi cat mai des, poate ne-om si vedea vrodat'

Unknown said...

:)))) betivaneeee..